مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 01:002023-12-20فرهنگي

با سینما حقیقت| «پرونده تمرد من» مستندی که عده ای نمی خواستند ساخته شود


کارگردان مستند «پرونده تمرد من» با اشاره به چالش های ساخت این اثر گفت:این فیلم سند حق خواهی وحید چاووش است،چراکه این مستندساز چندین سال در دادگاه های مختلف برای گرفتن حق خود و برقراری عدالت تلاش کرد و درنهایت نتیجه ای دریافت نکرد به همین دلیل ما فکر کردیم .

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما:کارگردان مستند پرونده تمرد من از چالش های ساخت این اثر و وعده ساخته نشدن آن از سوی نهادهایی که مورد نقد واقع شدند، خبر داد.

مسعود دهنوی کارگردان مستند بلند پرونده تمرد من به تهیه کنندگی امین قدمی که در بخش مسابقه ملی هفدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت حضور دارد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درخصوص تجربه ساخت این مستند گفت: وحید چاووش را از سال ها قبل می شناسم و در میان مستندسازان اکثر ما از او به عنوان یک استاد یاد می کنیم.

سال گذشته من از پرونده قضایی که برای این مستندساز باز شده بود، خبردار شدم.

با بررسی این موضوع متوجه شدم که این پرونده ای درباره حوزه کاری او نبود و در این جریان حقوق این مستندساز بسیار پایمال و در حق او ناعدالتی های زیادی شده بود.

  او ادامه داد: نکته ای که من را در ساخت این مستند مصمم کرد، فیلمی بود که یکی از همسایه های وحید چاووش، شبی که اتفاق مهمی برای این مستندساز رخ می دهد، ضبط کرده است و تمام پرونده تمرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سینما حقیقت| «پرونده تمرد من» مستندی که عده ای نمی خواستند ساخته شود

با سینما حقیقت| «پرونده تمرد من» مستندی که عده ای نمی خواستند ساخته شود